tisdag 14 juni 2011

Uppletande på kvällsturen

Körde uppletande med båda hundarna på kvällsturen
Timber körde jag två gånger. Första gången la jag ut 4 föremål
och vilken speed han hade. Inget tugg på föremålen.
Kan ju bero på att han inte gärna släpper.
Andra passet satt han uppbunden och såg när jag gick ut.
På gräsmattan finns ett gammal klätterträd jag la ett föremål högt upp.
Sedan gjorde jag massa blindlegor för att kolla av uthålligheten.
Det var första gången jag gjorde det.
Kul att se att han jobbade ca 5 minuter. När han fick vind på det höga föremålet
klättrade han upp och hoppade mellan grenarna. Duktig liten kille.


Lupus fick tre föremål på Gården blan gungor och klätterställningrna
Förmålen var väl gömda. Kul att se hur han jobbade och löste det.
Även han hade full fart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar