måndag 23 maj 2011

Spår och uppletande på GMBK

Denna helgen hade vi tillgång till sjutfältet.
Lupus fick ett kort spår på ca 200 m 2 Apporter som var fastbundna  och 1h liggtid.Han sköttesig fint. När vi var klara klantade jag mig och trillade ont i min vad och i mitt knä fick jag i alla fall.Timbers spår va bara 100 m med 1 pinne och boll på slutet 1h liggtid även här. Kort sa timber som tänkte ta spåret en gång till.Sedan körde vi konditionsträning med Lupus i värsta blåbärsriet och backarna.Inte helt lätt terräng.10 skick blev det ojojoj vad trött han blev.Tillbaka till klubben för lite uppletande.Körde i två korridorer som låg som ett L. 3 föremål med sidvind och 2 med motvind.Han jobbade fint även om han inte hade lika mycket spring i benen  nu.När vi kom hem tog jag ut Timber för att köra lite passiva markeringar.Får nog ta och lägga lite mer tid på det. Han vill gärna gripa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar